Grattis mamma!

Varje år den 21 december fyller mamma år. Lika dålig tajming varje år. Doh! Ännu har jag inte orkat mig ut i julhandeln. I vanliga fall brukar jag handlat klart mina paket i november, men i år är jag segast i världen. Har ingen inspiration och ingen lust. Helt galet. Imorrn måste jag ge mig ut i skiten. Tråkigt.

Tränade idag med våra personliga tränare och fick nya maskiner att leka med. Nästan bara armar och han sa att vi kommer bli jättestarka på några veckor. Blev så glad! Nu har jag återfått träningsinspirationen. Det var segt ett tag efter New York marathon, men nu så! :D

Ikväll ska jag raida Zul'Gurub med mitt guild! Ser verkligen fram emot det, men är tokigt seg och pizza och turtles med Nina var riktigt lockande. Typiskt.

Måste verkligen röja upp i min lägenhet.. Den ser helt hemsk ut! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback